Conditii de retur

 

Retur produse Nichita

Garantia comerciala a produselor Nichita este de 30 zile calendaristice de la intrarea in posesie a produsului/produselor achizitionate.

Fiecare produs comercializat de Atelier Nichita beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003 actualizata in 2008.

In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003, consumatorul poate solicita in cazul lipsei conformitatii, in primul rand repararea produsului, iar daca repararea nu este posibila, aducerea la conformitate se face prin inlocuire. Daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile se restituie contravaloarea produsului.

Produsele returnate trebuie sa fie noi, nefolosite, fara urme de uzura fizica sau deteriorare.

Produsele returnate trebuie sa fie insotite de formularul de retur completat in clar cu toate informatiile:motiv retur, datele complete de contact ale clientului (se completeaza Formularul de Retur de pe site) si sa ne informati de aceasta actiune la adresa de mail  office@atelier-nichita.ro mentionand motivul returului, modelul standard sau personalizat si datele de contact complete ale cumparatorului: nume, numar telefon, adresa si IBAN pentru transfer bancar.

Produsele Nichita se vor returna numai la adresa indicata, si anume : SC COMPETITIV SRL, Str. Buciumului nr 10, Constanta ,tel: 0723560983.

Ne rezervam dreptul de a refuza si implicit de a trimite inapoi catre tine orice produs care nu indeplineste intocmai si cumulativ toate conditiile de returnare de mai sus.

Toate taxele de returnare sunt suportate si achitate integral, de client.

NOTA: Nu acceptam pachete cu plata ramburs. Nu acceptam pachete al caror expeditor nu poate fi identificat. Nu ne facem responsabili pentru pachetele pierdute sau deteriorate la transport. Nu ridicam colete de la Posta Romana sau orice alt oficiu postal.

NOTA: Solicitarile repetate de retur de catre acelasi client pot fi considerate abuz.

Te rugam sa ai in vedere ca produsele Nichita sunt manufacturate pe comanda doar din piele naturala, nu se afla pe stoc, dupa specificatiile configurate de tine – culoare, textura piele, dimensiune, catarama – si deci esti pe deplin responsabil de ‘imaginea’ produsului final. Atelier Nichita garanteaza insa calitatea produsului achizitionat.

Produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator si/sau personalizate in mod clar nu pot fi returnate.

Conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) – “Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte […] c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate […].”

Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) – „Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: […] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar […].”

Totusi, avand in vedere ca ne dorim sa fii pe deplin multumita de produsele noastre, te asiguram ca vom face tot posibilul sa rezolvam solicitarea ta de retur.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator. Acesta nu va plati transportul in cazul in care primeste un produs cu defect de fabricatie sau un produs gresit, iar returul va fi organizat de catre Atelier Nichita.

In cazul in care nu doriti schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, va vom inapoia contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dvs in Formularul de Retur. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face in maxim 14 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus.

Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).

 

Defecte fabricatie

Te asiguram ca toate produsele Nichita sunt verificate inainte de livrare din punct de vedere al calitatii si conformitatii. Totusi, in cazul sesizarii unor defecte majore de fabricatie te rugam sa ne anunti imediat si implicit sa returnezi produsele. In aceasta situatie poti opta fie pentru inlocuirea produselor, fie pentru restituirea contravalorii produselor.

Orice sesizare privind existenta unor defecte de fabricatie dupa o perioada mai mare de 14 zile de la receptia produselor este considerata expirata.

Defectele de fabricatie se refera produsele primite cu defecte: piele rupta / taiata / crapata / patata, produs descusut, catarama rupta . Defectele de fabricatie nu se refera la particularitati ale pieilor naturale: nervuri, mici diferente de culoare, semne caracteristice si neregularitati, tocmai acest lucru arata autenticitatea si calitatea pieilor din care sunt confectionate produsele / pieile sunt tratate cu tanin vegetal, iar acesta poate migra si poate colora usor suprafata cu care vine in contact; acest lucru se intampla la primele purtari, pana produsul dobandeste o patina unica / micile neregularitati si imperfectiuni ale produselor sau ale partilor din produse confectionate manual si deci exista riscul migrarii culorii / pieile care au fost ceruite si lustruite manual, in acest caz pielea continua sa se “uzeze” in mod natural, escoriatiile de culoare de la suprafata pieilor reprezinta un efect intentionat care are loc doar dupa purtare si tocmai acest lucru aduce individualitatea produselor.

 

Dimensiune nepotrivita

In cazul in care este prima ta comanda pe site-ul nostru, te rugam sa te masori conform instructiunilor de pe site din categoria ‘Marime individuala la curea”, pe care le poti gasi afisate pe site la fiecare model de curea, si sa ne comunici masuratorile pentru a va expedia dimensiunea potrivita si sa evitam costurile pentru retur. In aceasta situatie nu se aplica restituirea contravalorii produselor.

Produsele realizate la comanda, nu sunt produse de serie, se lucreaza manual si intra in executie la cererea expresa a clientului, fapt care atrage dupa sine imposibilitatea de a returna produsul.

In cat timp primesc banii inapoi?

In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la data la care am fost informati de decizia de retur si primirea produsului/produselor retur.

Restituirea contravalorii produselor se face prin transfer bancar in contul specificat    ( informatii necesare: Nume titular cont, nume banca, cont IBAN)

Multumim,

Atelier Nichita

 Vezi FORMULAR DE RETUR